tt569 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hei. Jeg har ei lillesøster som spiller litt sims 2 av og til. Vi kjøpte oss en ny bærbar HP med vista, men på denne pcen virker det ikke å ta koder. Boksen hvor man skriver inn koder kommer ikke opp, selv om vi trykker på riktig kombinasjon. Er det noen som kan hjelpe oss med dette???
tt569 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 Jeg trur dere skriver feil kode ass Nei. Det gjør vi ikke... Problemet er at kodeboksen ikke kommer opp og vi trykker den rette kombinasjonen som er ctrl + shift + c
FredrikFtw Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Morn. Etter litt kjapp googling så kan det se ut som at CTRL-SHIFT-C kombinasjonen på HP laptoper er hotkey til et "HP Health Check" program på PCen, så hvis du fjerner dette programmet så skal cheatboxen i The Sims 2 fungere.
tt569 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Skrevet 3. desember 2008 Morn. Etter litt kjapp googling så kan det se ut som at CTRL-SHIFT-C kombinasjonen på HP laptoper er hotkey til et "HP Health Check" program på PCen, så hvis du fjerner dette programmet så skal cheatboxen i The Sims 2 fungere. Ok. takk for hjelpen, men jeg får ikke slettet dette programmet... Det kommer ikke opp på "avinnstaller et program", kan du hjelpe meg med dette også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå