CThomassen Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 (endret) heisann. Det har seg slik at når jeg produserer units så er det noen som trenger å bli retraina etter jeg har lagd dem, men de oppgraderer seg ikke når jeg har gjort det. og de står i den retrain ruta hele tia. i tillegg har jeg et forfordelig problem med at Kapteinene mine og en general blir rebeller litt små irriterende takker for all hjelp Endret 2. desember 2008 av CThomassen
Bobbylove Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 I hvilket spill? Kapteiner blir relativt lett rebels hvis dem står ute i feltet for lenge.
CThomassen Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 ops det glemte jeg ja, det er Medieval 2: total war det var ikke s¨ånn tidligere i imperiet mitt
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hvis det bare er en vanlig kaptein skal det ikke mye til for at han blir rebel. Hvis du har generaler som blir det burde du sjekke hvor mye de har i loyality. Har de 3 eller mer skal det mye til for at blir rebbels. Har de ikke noe burde du ikke la dem stå alene
CThomassen Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 ja, la merke til at vis kapteinene står stille, så skal de lite til å bli rebeller, men vis de rører på seg så mindre sjans for at det blir noen rebelliske pøbler
magicgunnar Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 heisann.Det har seg slik at når jeg produserer units så er det noen som trenger å bli retraina etter jeg har lagd dem, men de oppgraderer seg ikke når jeg har gjort det. og de står i den retrain ruta hele tia. Kan det være at du har pengeproblemer, hvis du ikke har råd til å oppgradere dem vil de bli stående i byggekøen din. Hvis det er sånn at enhetene dine har behov for oppgradering med en gang de blir bygd så er du muligens offer for en feil med spillet, hvor erfarings- og utstyrsbonuser har en tendens til å forsvinne hvis du har loadet et spill hvor enhetene allerede stod i byggekøen. Når jeg loader et spill går jeg som oftest gjennom alle byggekøene og sjekker dem.
CThomassen Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Skrevet 4. desember 2008 Det er absolutt ikke et pengeproblem hvor jeg har omtrent 10-20000 + etter hver runde og har mer enn 400.000 tilsammen men fant ut at det ikke skjer hvis jeg tar 3 stk samtidig, men vis jeg f. eks tok 2 dismounted knights og 1 archer. (da archeren trengte oppdatering neste runde) menmen, er ikke et megaproblem
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 (endret) Tror det er en bug, har hørt om den før. At de ikke får den armor levelen de skal ha. Har du oppdatert til siste patch? Endret 23. desember 2008 av Kron
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå