Gå til innhold

Hvilke spill skal jeg kjøpe i julegave?


Anbefalte innlegg

Nå nærmer julaften seg med stormskritt, og jeg tenkte derfor å være noe tidligere ute med julegaveinnkjøpene enn tidligere år. Og jeg har allerede bestemt meg for å gi spill til min storebror og lillebror. Men, jeg har noen spørsmål. Forhåpentligvis er det noen som kan bevsare dem her.

 

Storebroren min får en PS3 i 30-årsgave 22. des (heldiggrisen!). Ikke av meg, men av kona. Og har allerede kjøpt inn bursdagsgave til han; Assassins Creed. Men lurer litt på hva jeg skal gi han i julegave? Jeg vet at han liker krigsspill, strategispill og FPS-spill. Tenkte litt på å gi han Far Cry 2 til PS3, nå som det er på tilbud på play.com. Men hvordan er dette spillet på PS3? Man hører jo ofte om at PS3-versjonen er det dårligste av multiplatform-spillene; at PS3-versjonene har dårligere grafikk samt gjerne noen bugs. Stemmer dette i så fall med PS3-versjonen av FC2, eller er den versjonen å anbefale? Og sist, men ikke minst: er dette et spill å anbefale til en fyr som liker Call of Duty og slike lignende spill?

 

Og så var det lillebroren min. Han er 10 år, og har sånn nogenlunde peil på hva jeg skal gi han i julegave. Har alt tenkt å gi han Guitar Hero: World Tour i spleisegave til PS2 (noen som kan uttale seg om hvordan PS2-versjonen er i forhold til de andre versjonene (noen bugs?)? Funker Singstar-mikrofonene på PS2-GT:WT f.eks?).

Men tenkte også å gi han et DS-spill. Her sliter jeg litt. Jeg aner ikke helt hva jeg skal gi han. Han har alt følgende spill til DS: Mario Kart DS, New Super Mario Bros, Zelda: Phantom Hourglass og Super Mario 64 DS. Så noen lignende spill foretrekker han.

Tenkte kanskje å gi han Sonic Rush eller Sonic Rush Adventures. Noen som har prøvd disse? Hvilke av dem er best i så fall?

 

Ble en del spørsmål det her, men har tenkt å dra og handle inn disse gavene i løpet av uka, så haster litt med å få litt svar på det jeg lurer på.

Endret av deusex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gi Metal Gear Solid 4 (Om han ikke har spilt de tidligere spillene er det desto bedre...) til din eldre bror, og en akustisk gitar til din yngre. Guitar Hero er noe av det mest fordummende søppelet man kan eie, mens en ekte gitar ikke bare vil stimulere ham på alle mulige, positive måter, men det vil i det lange løpet også gi mer mestringsfølelse enn den refleksorgien du tenker på.

 

Og nei, Singstar-mikrofon funker ikke med Guitar Hero.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...