gnrlover Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jeg vill begynne å spille igjen, har vanilla og tbc, men jeg ble bannet, så må jeg da kjøpe vanilla og tbc da, hvis jeg skal begynne å spille ? Men en kompis skal recreuit meg,så får en 10 dagers trial. kan jeg forestte på den trialen hvis jeg bare kjøper game-card ? Ble litt rart dette Takk for svar.
Noel Leon Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Om din gamle konto er bannet må du kjøpe Wow, Tbc og Wrath for å få med deg alt. Om du benytter deg av en trial-konto så må du bruke cd-nøkkelen fra hver utgave av spillet når du trenger å oppgradere trial-kontoen.
gnrlover Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Skrevet 1. desember 2008 Om din gamle konto er bannet må du kjøpe Wow, Tbc og Wrath for å få med deg alt.Om du benytter deg av en trial-konto så må du bruke cd-nøkkelen fra hver utgave av spillet når du trenger å oppgradere trial-kontoen. kk, thanks
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Du ble ikke bare bannet for en viss tidsperiode da?
Skugga Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Da heter det gjerne suspensjon, og ikke "ban".
gnrlover Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 (endret) Du ble ikke bare bannet for en viss tidsperiode da? nope Men er det mange her som har blitt bannet og så kjøpt wow igjen ? Endret 2. desember 2008 av gnrlover
Kimannjer Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Hva ble du bannet for da? det er ikke mulighet for å smiske litt å få tilbake kontoen? Jeg regner med de vil prøve å holde på brukerne sine og...
Cpt Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Man kan bli bannet i et vist antall timer, dager eller permanent. Trådstarter har tydeligvis opplevd sistnevnte. Når man blir permbanna så må man kjøpe en ny cd-key for å kunne game igjen, kompisen til trådstarter kan gjerne bruke en 10-day trial ting for å recruite han på nytt.
Ajaco Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Jeg ble hacket en gang, og fikk en permban siden hackeren hadde brukt bot. Jeg forklarte situasjonen til blizzard, og fikk accounten tilbake etter 1 uke +/-. Hvis du er skyldig synes jeg ikke noe synd på deg. Men du kan kjøpe billig wow accounts (nye, ja) på www.offgamers.com eller www.shatteredcrystal.com
gnrlover Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jeg ble hacket en gang, og fikk en permban siden hackeren hadde brukt bot. Jeg forklarte situasjonen til blizzard, og fikk accounten tilbake etter 1 uke +/-. Hvis du er skyldig synes jeg ikke noe synd på deg. Men du kan kjøpe billig wow accounts (nye, ja) på www.offgamers.com eller www.shatteredcrystal.com Hvor sikkert er det ? Men uansett, er det noe vits å sende mld til Blizz å være ærlig om hva man gjorde, og si at man anger ? hehe edit: Hvorfor skal du synes synd på meg? Endret 4. desember 2008 av gnrlover
Ajaco Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Det hadde vært synd på deg, hvis du hadde vært uskyldig å mistet en account du gjerne har brukt noen tusen timer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå