Gå til innhold

Skal begynne å spille wow

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vill begynne å spille igjen, har vanilla og tbc, men jeg ble bannet, så må jeg da kjøpe vanilla og tbc da, hvis jeg skal begynne å spille ?

Men en kompis skal recreuit meg,så får en 10 dagers trial. kan jeg forestte på den trialen hvis jeg bare kjøper game-card ?

Ble litt rart dette :p

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om din gamle konto er bannet må du kjøpe Wow, Tbc og Wrath for å få med deg alt.

Om du benytter deg av en trial-konto så må du bruke cd-nøkkelen fra hver utgave av spillet når du trenger å oppgradere trial-kontoen.

Skrevet
Om din gamle konto er bannet må du kjøpe Wow, Tbc og Wrath for å få med deg alt.

Om du benytter deg av en trial-konto så må du bruke cd-nøkkelen fra hver utgave av spillet når du trenger å oppgradere trial-kontoen.

kk, thanks

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Du ble ikke bare bannet for en viss tidsperiode da?

Skrevet (endret)
Du ble ikke bare bannet for en viss tidsperiode da?

nope :(

Men er det mange her som har blitt bannet og så kjøpt wow igjen ?

Endret av gnrlover
Skrevet

Man kan bli bannet i et vist antall timer, dager eller permanent. Trådstarter har tydeligvis opplevd sistnevnte. Når man blir permbanna så må man kjøpe en ny cd-key for å kunne game igjen, kompisen til trådstarter kan gjerne bruke en 10-day trial ting for å recruite han på nytt.

Skrevet

Jeg ble hacket en gang, og fikk en permban siden hackeren hadde brukt bot.

Jeg forklarte situasjonen til blizzard, og fikk accounten tilbake etter 1 uke +/-.

Hvis du er skyldig synes jeg ikke noe synd på deg. Men du kan kjøpe billig wow accounts (nye, ja) på www.offgamers.com eller www.shatteredcrystal.com

Skrevet (endret)
Jeg ble hacket en gang, og fikk en permban siden hackeren hadde brukt bot.

Jeg forklarte situasjonen til blizzard, og fikk accounten tilbake etter 1 uke +/-.

Hvis du er skyldig synes jeg ikke noe synd på deg. Men du kan kjøpe billig wow accounts (nye, ja) på www.offgamers.com eller www.shatteredcrystal.com

Hvor sikkert er det ? :)

Men uansett, er det noe vits å sende mld til Blizz å være ærlig om hva man gjorde, og si at man anger ? :p hehe

edit: Hvorfor skal du synes synd på meg?

Endret av gnrlover

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...