RunarL Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Opplevde akkuratt det samme som du beskriver. Vet ikke om dette er til mye hjelp, men jeg fikk ny PC av komplett. Rekner med at det måtte skiftes ut noen deler som ble for dyre?
Mona1234 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Skrevet 2. desember 2008 Opplevde akkuratt det samme som du beskriver. Vet ikke om dette er til mye hjelp, men jeg fikk ny PC av komplett. Rekner med at det måtte skiftes ut noen deler som ble for dyre? Hmmm, fikk du det når du brukte kmplayer? Jeg har kun opplevd det da, ikke med vanlig surfing.
Spirre Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 overoppheting er ikke unormalt. prøv å blås den ren for støv slik som anbefalt.
RunarL Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Opplevde akkuratt det samme som du beskriver. Vet ikke om dette er til mye hjelp, men jeg fikk ny PC av komplett. Rekner med at det måtte skiftes ut noen deler som ble for dyre? Hmmm, fikk du det når du brukte kmplayer? Jeg har kun opplevd det da, ikke med vanlig surfing. Det var vel WMP. Men samme problemstilling.
Nesten-nerd Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Hei Det er flere ting som kan være problemet. Dersom det skjærer seg når du spiller spill etc kan det tyde på feil med skjermkort eller strømtilførsel eller Ram. Det kan være så enkelt som dårlig kontakt. Det enkleste er å laste ned vlc og spille filmer med den. Virker det med Vlc så er problemet løst. Personlig bruker jeg Vlc mest. Ellers så er Windows noe dritt (et virus) som det er best å fjerne snarest og erstatte med Linux eller enda bedre en Mac. Lyke til
Mona1234 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Skrevet 3. desember 2008 Tenkte jeg skulle laste ned VLC, men på siden deres står denne beskjeden: Warning: The following package is not up-to-date with the latest official version of the software. When using an out-of-date version, you may encounter important bugs or security holes. If you wish to use the latest version of the software, you may need to download source code and compile the software manually, or wait for someone else to do it. Dette blir for komplisert for en vanlig dødelig databruker
Spirre Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 du kan også bruke quicktime alternative (installerer meedia player classic). den funker ganske bra. powerdvd er også ikke så ille.
Nesten-nerd Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Hei Mona Ja de har oppdaget et sikkerhetshull i VLC men da kan du laste ned denne: www.gomlab.com/eng Denne bruker jeg mest av alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå