Gå til innhold

Finner ikke sort lærarmbånd


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er på jakt etter julegave, og kanskje til meg selv også. Men jeg klarer ikke finne et helt enkelt sort lærarmbånd i norske butikker (iallefall når jeg søker på nett)

black-bracelet.gif

 

Noen som vet om en nettbutikk som selger, eller vet om en butikk som har men ikke reklamerer for det på nettet?

 

Setter pris på all hjelp her..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg er på jakt etter julegave, og kanskje til meg selv også. Men jeg klarer ikke finne et helt enkelt sort lærarmbånd i norske butikker (iallefall når jeg søker på nett)

black-bracelet.gif

 

Noen som vet om en nettbutikk som selger, eller vet om en butikk som har men ikke reklamerer for det på nettet?

 

Setter pris på all hjelp her..

 

Gå ut av huset ditt og i en butikk. Lykke til.

Lenke til kommentar

Takk, har vært å sett der tidligere, ikke helt slik jeg ser etter, på jakt etter en med denne typen feste:

brown-black-plain-1-58in.gif

 

Edit:

Er på jakt etter noe slikt som selges her:

http://leatherpunk.com/leather-wrist-accessories.htm , men noe lignende i Norge. Leatherpunk blir siste utvei om jeg ikke finner her.

heldst så enkelt som mulig og helt svart.

Endret av Drakonial
Lenke til kommentar

Problemet med den butikken du nevner, leatherpunk.com, er at de ikke sender utenfor Nord-Amerika. Du kan naturligvis etablere en boks i USA og få sendt det dit for videresending (se www.jetcarrier.com). Det gjør jeg når jeg vil handle i en butikk som ikke sender utenfor USA, det fungerer fint. Men det er litt overkill for en vare som koster bare $20. Da blir fraktkostnadene mer enn vareprisen.

 

Alternativt kan du søke etter "leather cuff" på ebay.com. Jeg gjorde et kjapt søk og fant 4000 lærarmbånd. Ikke alle slik du vil ha, men mange like. Jeg scrollet bare gjennom de første 100, men du finner sikkert noe om du leter. Og ikke alle butikkene som averterer her sender til Norge, men de fleste gjør det. Og husk at en vare for under kr 200 koster ikke noe ekstra i toll/moms/tollklareringsavgift når du får den sendt til deg fra utlandet.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...