rodal Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 (endret) Hei. Fikk tidligere hjelp på forumet da jeg fikk problemer med å starte pcn. Løsningen var ut/inn med minnebrikkene. Har etter dette fått ett nytt problem. Når jeg kobler til en ekstern hd får jeg denne mld: Kjenner ikke igjen usb enheten. Det innebygde web-kameraet vil heller ikke virke. Rett før usb-problemet fikk jeg denne mld etter en restart: "Det ble oppdaget ett problem under installasjon av driverprogramvaren for enheten Driverprogramvaren for enheten ble funnet, men det oppstod en feil under installasjon av den. ATI 4379 Serial ATA controller Navnet brukes allerede som ett tjenestenavn eller ett tjenestevisningsnavn. Hvis du vet navnet på produsenten av enheten, kan du gå til produsentens webområde og se etter driverprogramvare i støtteseksjonen" Jeg har lastet ned drivere og installert dem, men får samme feilmld hver gang. Jeg har en Acer Aspire 5100 laptop med Vista. Er takknemlig for all hjelp Endret 5. desember 2008 av rodal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå