Negil^ Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe meg source account på steam's nettside. Vil først si at jeg innstalerte selve spillet på pcen i går (Var kompis sitt spill) Men nå trenger jeg jo også brukernavn og passord. Det skal jeg kjøpe på nettsiden til Steam, men får jeg accounten med en gang, så at jeg kan spille i dag? her jeg kjøper acc? http://store.steampowered.com/cart/ Endret 30. november 2008 av Negil^
The Ghost Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Du går inn på steampowered.com ikke store.steampowered.com, laster ned steam gratis også kjører du steam, lager en konto, og kjøper CSS imens du er logget inn via steam, ikke store.steampowered.com
Negil^ Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 Når jeg skriver inn steampowered.com, så kommer jo store. automatisk:p Men jeg har en 1.6 account, skal jeg laste source over på denne brukeren, eller lage en helt ny en?
The Ghost Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 hmm så det nå men om du har en steam konto fra før av så logger du inn på den og kjøper det via steam.
solaN - Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Steam konto er gratis, mens spillet koster penger. Du kan bare legge spillet på en bruker. Om du har en 1.6 account så bruker du den. Jeg har aldri kjøpt fra nettet, men om du får en cd e.l. så kan du sikkert bruke den på accounten. Jeg har ikke satt meg helt inn i det, men jeg er 100 % sikker på at du kan bruke en account du allerede har med 1.6.
Negil^ Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Skrevet 1. desember 2008 Ja, har kjøpt det nå, gikk å legge det på 1.6 brukeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå