fongogg Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Pga rejected payment med mitt visa kort så må jeg belag meg med noen dager venting på support og tenkte å kjøpe en gamecard i mellom tiden. SPørsmålet mitt er om noen vet om det selges slike i stavanger området på en søndag og evt hvor?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Kjøpte nettopp et gamecard til en kamerat som ikke fikk kjøpt med Visa-kortet sitt. Selges her til 225 kr: https://gamersloot.net/catalog/product_info...products_id=379 Tok ca. 5 minutt før jeg fikk koden på epost. Er du førstegangskjøper ringer de deg og du må bekrefte at du er eieren av visakortet/paypalkontoen.
fongogg Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 Kjøpte nettopp et gamecard til en kamerat som ikke fikk kjøpt med Visa-kortet sitt.Selges her til 225 kr: https://gamersloot.net/catalog/product_info...products_id=379 Tok ca. 5 minutt før jeg fikk koden på epost. Er du førstegangskjøper ringer de deg og du må bekrefte at du er eieren av visakortet/paypalkontoen. Takker!
superreven Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Har samme problem, er fra Stavanger området og når blizzard skulle ta betalt i dag så skjedde noe. Jeg prøvde med andre kredittkort og fikk til slutt 24t ban pga å ha prøvd å endre tre ganger. Alle kort hadde dekning, så ja.. vet ikke hva som er problemet.
Cpt Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Har lest at enkelte banker har satt en sperre slik at det ikke går an å bruke kortet sitt til å betale ting hos blizzard.
DisplayName123 Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 (endret) Det er Account & Billing hos Blizzard som har hatt trøbbel. Kan logge inn problemfritt igjen nå, uten at jeg gjorde annet enn å vente. Endret 1. desember 2008 av Inxs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå