VTW Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Nå har jeg strevd og strevd med dette spillet, og har konkludert med at der er umulig å klare det. Men for å være sikker - er det noen andre som har klart spillet "3-cup"? -Click here to play-
ptta Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Hei! Jeg har prøvd den løsningen som blir presentert, skrevet den ned og greier, er nok umulig, det som skjer er at når de begynner er de to på siden snudd feil vei, når du begynner de to på siden snudd riktig vei, de gir altså deg andre forutsetninger, det er altså umlig:)
angry_dee Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Du har vel strengt tatt egentli klart det når du har alle koppene vend ned siden du starter med andre forutsetninger enn det som vises i "løsningen" på starten...
rlifjeld Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Tror det spillet bare er bull.. Har prøvd en del ganger nå, og det ender bare med at alle koppene er vendt ned.
Kokkolocco Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 som nevnt tidligere, man starter med et annet utgangspunkt enn løsningen viser, derfor umulig å få samme løsning.
VTW Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Skrevet 1. desember 2008 Godt å høre! Altså ikke meg som er tilbakestående
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå