M.I.K.E Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Hei folkens, trenger hjelp til å velge en bra tv. Jeg vil helst ikke bruke mer'en 10.000kr. Tv'en skal stor sett brukes til vanlig tv titting, filmer, fotball og til pc. Så var det dette med usb, har lest til nå at det kan spilles både bilder og musikk fra usb'en, men kan man også spille filmer? Jeg ser etter følgende krav: - 40tommers (minst) - Usb - Full Hd - 2x Hdmi inngang (minst) Tusen takk fro hjelpen
Jada-jada Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Nå ligger det vel 4 nye tråder som har samme emne så les disse jeg er sikker på du da kan ta et valg...
M.I.K.E Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 Men hva vet dere om usb? kan man spille filmer?
Jada-jada Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Men hva vet dere om usb? kan man spille filmer? Musikk bilder og video.
M.I.K.E Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Skrevet 1. desember 2008 Men hva vet dere om usb? kan man spille filmer? Musikk bilder og video. Nå håper jeg virkelig at dette er usb i tv'en det er snakk om og ikke i pc eller dvd. Da det står "JPEG-bilder eller MP3-musikk rett på TV-en" og ikke nevnt video.. SAMSUNG Wiselink Koble enkelt til dine eksterne enheter via USB 2.0 og nyt JPEG-bilder eller MP3-musikk rett på TV-en. Nå kan du se bilder direkte fra ditt digitalkamera i Full-HD, eller høre på musikk fra MP3-spilleren din.
Jada-jada Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Men hva vet dere om usb? kan man spille filmer? Musikk bilder og video. Nå håper jeg virkelig at dette er usb i tv'en det er snakk om og ikke i pc eller dvd. Da det står "JPEG-bilder eller MP3-musikk rett på TV-en" og ikke nevnt video.. SAMSUNG Wiselink Koble enkelt til dine eksterne enheter via USB 2.0 og nyt JPEG-bilder eller MP3-musikk rett på TV-en. Nå kan du se bilder direkte fra ditt digitalkamera i Full-HD, eller høre på musikk fra MP3-spilleren din. Vel da er det vel ikke video..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå