Gå til innhold

[LOTRO]Deres Mening om MoM :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette med aggroen håper jeg virkelig at codemasters skal fikse snart, det er ikke lett å tanke en boss i en instance når du har har alle aggro skillsa på cooldown og fortsatt ikke har aggro :(.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette med aggroen håper jeg virkelig at codemasters skal fikse snart, det er ikke lett å tanke en boss i en instance når du har har alle aggro skillsa på cooldown og fortsatt ikke har aggro :(.

Er du lvl 60 enda?

Isåfall så har du noe å glede deg til, du får nemlig et utrloig bra skill på lvl 60. heter noe med litanty, og det den gjør er at du skriker, og alle du treffer får en debuff på 15 sekkunder, og den gjør at du får agro fra dem overtid.

Da vi får class quest ferdig får vi et legandry trait som heter noe med master of litanys.

Så vidt jeg har forståt det gir den mulig het får å stacke opp lvl 60 skillen vår. Tror det kan bli utrloig bra

en siste ting som ejg tror kan være et godt råd.

Det er ofte slik at champs tar agro.

Bare la dem få DET! Mange glemmer hvor mye champs egentlig tåler.

La si oss dere angriper 5 targets, og champen får agro på den ene.

Istedenfår å prøve å ta agro fra champen, som kan ta utrloig lang tid, prøver du heller å plukke opp de 4 andre og skaffe treath med dem, sånn at da champen og gruppa er ferdig med den første og angriper neste target, har du bra agro på dem.

Skrevet

Er du lvl 60 enda?

Isåfall så har du noe å glede deg til, du får nemlig et utrloig bra skill på lvl 60. heter noe med litanty, og det den gjør er at du skriker, og alle du treffer får en debuff på 15 sekkunder, og den gjør at du får agro fra dem overtid.

Da vi får class quest ferdig får vi et legandry trait som heter noe med master of litanys.

Så vidt jeg har forståt det gir den mulig het får å stacke opp lvl 60 skillen vår. Tror det kan bli utrloig bra

La si oss dere angriper 5 targets, og champen får agrro på den ene.

Istedenfår å prøve å ta agro fra champen, som kan ta utrloig lang tid, prøver du heller å plukke opp de 4 andre og skaffe treath med do på den ene.

Istedenfår å prøve å ta agro fra champen, som kan ta utrloig lang tid, prøver du heller å plukke opp de 4 andre og skaffe treath med dem, sånn at da champen og gruppa er ferdig med den første og angriper neste target, har du bra agro på dem.

Har vært lvl 60 i 3 uker nå jeg ;)

Føre moria var det bare å ta "challenge" så hadde du tatt aggro fra alle inkludert champen,det kan du ikke nå! Litany of defence skillet er ikke så mye bedre enn det gamle "challenge" skillet, men det kan være til god nytte noen ganger.

Første boss i Forges of KD, kan også være utrolig vanskelig å ta aggro fra champen uansett hvor mye might du har.

Btw, det er ikke bare å la champen ta aggro hvis du er i en boss fight.

Hvis du er i en boss fight så er det viktig at grd har aggro, har ikke guard aggro og champen har aggro så kan det ta laaaaaaane tider før bossen går ned og hard mode kan bli failed.

-Refairen tank lvl 60

Skrevet

Er du lvl 60 enda?

La si oss dere angriper 5 targets, og champen får agrro på den ene.

Istedenfår å prøve å ta agro fra champen, som kan ta utrloig lang tid, prøver du heller å plukke opp de 4 andre og skaffe treath med do på den ene.

Har vært lvl 60 i 3 uker nå jeg ;)

Føre moria var det bare å ta "challenge" så hadde du tatt aggro fra alle inkludert champen,det kan du ikke nå! Litany of defence skillet er ikke så mye bedre enn det gamle "challenge" skillet, men det kan være til god nytte noen ganger.

Første boss i Forges of KD, kan også være utrolig vanskelig å ta aggro fra champen uansett hvor mye might du har.

Btw, det er ikke bare å la champen ta aggro hvis du er i en boss fight.

Hvis du er i en boss fight så er det viktig at grd har aggro, har ikke guard aggro og champen har aggro så kan det ta laaaaaaane tider før bossen går ned og hard mode kan bli failed.

-Refairen tank lvl 60

Nå sa jeg aldri du kan la champen tank bossen da :p

Men iallfall, jeg sleit mye med agro på første, men nå tanker jeg akkurat som pre moria.

Skrevet

Selve Moria er jeg veldig fornøyd med. Veldig fint å spille der og man kan velge sitt eget tempo.

Ting jeg er misfornøyd med utenom dette er forskjellige ting som jeg mener ødlegger spillet.

PvP: Totalt ødelagt pga mye klaging og surmuling fra PvE og Freeps som ikke kan PvP. Nå kan freeps komme og "1shotte" Creeps(Monsterplay spillerne) Alt for mye CC i spillet, det blir for lett!

Unødvendige buffs av dmg til champions/hunters/loremasters.

Minstrel klassen er veldig kjedelig og spille utenfor en gruppe og som får mindre til å velge denne klassen og lvle opp i protest(meg blant annet). Fører igjen til ett spill med få aktive minstrels og som senker spillbarheten.

Snakker nå i ett veldig pessimistisk syn, så for all del ikke ta det nøyaktig slik jeg har skrevet det =) Det er nok en del bedre enn dette, men i de verste tilfellene så er det ikke langt fra sannheten.

Glad for expanison og er klar over at alt ikke er mulig å få på plass i starten :)

Skrevet (endret)

Har vært lvl 60 en liten stund nå og synes MoM er fantastisk totalt sett. De har fått lagt til utrolig mye nytt, og det aller meste er bra gjennomført hele veien.

Legendary weapons kunne med fordel ha omhandlet litt mindre "dill dall". Mye frem og tilbake, her og der. Er litt teit at det f.eks. bare er å identify 1000 våpen for så å deconstructe dem bare for å få tak i relics. Helst levle dem til lvl 11 så får man "mer relics for pengene". Deretter slår man de sammen til høyere tiers... Ødela også en rune fordi det ikke stod noen plass at man ikke får de tilbake ved deconstruct. Men alt annet får man tilbake... settings, gems og 25-50% av exp. Rart opplegg. Men men, det kommer seg :) Har ei brukbar bue nå til min hunter som gjør mye skade så skal vel ikke klage :)

Elendo. Hunter 60. Laurelin.

Endret av Ninjahamster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...