MikeB Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Jeg skal spille over alle mine VHS kassetter til DVD. Er det noe forskjell om jeg bruker DVD-R eller DVD+R?
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Tror ikke du kommer til å merke noen forskjell, nei.
Aqualong Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 Det er ingen som helst forskjell på kvaliteten på + eller -. Det som kan skje er at hvis du skal spille DVDene på en gammel DVD-spiller, så kan det hende at den er litt vrien når det gjelder DVD+R, hvis du ikke setter Book-type til DVD-ROM. (Ikke alle brennerprogrammer har den muligheten.)
simmyt Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Jeg skal spille over alle mine VHS kassetter til DVD.Er det noe forskjell om jeg bruker DVD-R eller DVD+R? ja du bør bruke dvd+r! dette er et nyere format med bedre feilkorrigering og dermed bedre levetid. det eneste minuset med +r er at eldre dvdspillere kan slite litt med å lese de. men for arkivering er det ikke noe tvil, styr unna dvd-r. massevis av artikler om dette rundt på nettet om du er i tvil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå