Gå til innhold

Ødelagt høytaler utgang på lydkort. Fins det program som kan endre lyden ut til mic eller noe annet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Var så uheldig at jeg røska i ledningen. Så da lurer jeg på om det finnes lydprogram som kan justere litt på lydkortet slik at jeg kan

få lyden ut på mic eller den 3 utgangen. Lydkortet er på en Asus a6km. Hjelp fort:P

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lydkortet kjører AC97 og det finnes bare èn lyddata-ut port. ( de to øvrige er jo line-in og mic )

Eneste alternativet jeg ser er spdif porten - hvis ikke må vel hovedkort skiftes/repareres.

Du er sikker på at utgangen er defekt?

Endret av Star
Skrevet
Lydkortet kjører AC97 og det finnes bare èn lyddata-ut port. ( de to øvrige er jo line-in og mic )

Eneste alternativet jeg ser er spdif porten - hvis ikke må vel hovedkort skiftes/repareres.

Du er sikker på at utgangen er defekt?

Nei er lyd i venstre høtaler når jeg har på hode telefoner. hm men har sett et program som reagerer når jeg putter noe inn og jeg kan velge litt der :p men husker ikke hva det heter.

Skrevet
Det finnes for enkelte korter ja men skeptisk til ett ac97 i en bærbar maskin.. men skal ikke si med 100% sikkerhet :)

Jeg har et usb kort (aureon usb mkii) men i vista så får jeg ikke innstalert det. jeg kommer

inn på insalasjons programmet men når den er nesten ferdig så står det koble til lydkortet .

og jeg gjør det og trykker ok . men ingenting skjer. det bare kommer til bake koble til lydkortet.

hm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...