Gå til innhold

29 Resto druid twink - guide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen som gidder å lage en guide for å lage en best mulig level 29 resto druid twink?

Hvilke enchants, gear, talents osv. jeg burde velge.

Setter også pris på linker til eksisterende guider: )

ps. jeg SKAL ha det BESTE gearet, uansett hva det koster; )

På forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Ikke sikkert du kan kjøpe alt, noe trenger hundrevis av ganger med boost for å få.

Her er en guide generelt, men veit ikke om det er det du leter etter?

Skrevet

Driver for tiden og lager en selv, kan gi deg min foreløpige custombygga plan. (foreslår for øvrig balance, du får ingen bra resto talents uansett, og siden alt gear er spell power så får du uansett rimelig sterke offensive spells)

Skrevet (endret)

Denne itemguiden er optimalisert for HORDE, da Horde er den av de to fraksjonene som kan raske til seg flest mulig quest rewards som ikke alliance kan.

Lista jeg har satt opp her inneholder en blanding av AH items, instance drops, profession items og quest rewards. Noen av de er vanskelige å få tak i, men de fleste skal gå greit dersom du har en venn som kan hjelpe deg med noen av questene. Grunnen til at jeg har satt opp mange grønne quest items som kan se dårlige ut ved første øyekast, f.eks. Skullbreaker som våpen, er fordi mange av disse har en itemlevel over 35. Blizzard har lagt til level restriction på level 35 på mange av TBC enchantene sine sånn at twinker ikke skal få tak i de, men dersom du tar noen av disse questrewardene så kan du likevel få tak i dem og så gjøre deg sterkere enn liksom-twinkene der ute som bare vil ha de beste blå tingene. :)

Hjelm:

(Denne er jeg usikker på, fordi det KAN hende at Zul Gurub enchanten fungerer, noe jeg skal teste i løpet av uka. Gjør den det må du skaffe deg en bind on equip hjelm i steden for nummer 1.)

1. Whisperwind Headdress. (Instance drop, enchantes med spellpower/stamina/intellect libram)

2. Holy Shroud. (BoE og fås på AH. Med druid Zul Gurub enchant blir denne vanvittig kraftig, MEN det er avhengig av at noen kan slenge på enchanten, og at enchanten ikke gjør hjelmen BOP eller lignende!)

Neck:

Crystal Starfire Medallion. (BoE neck som fås p åAH. Lite spellcaster necks å velge mellom, men denne er best, ingen diskusjon)

Shoulders:

Death Speaker/Berylline Pads. (Instance drop begge to, den første gir 9 spellpower, den andre gir noe mer stamina og intellect. Velg selv, selv foretrekker jeg spell power)

Back:

Battle Healer's Cloak. (WSG PvP back, +12 dodge enchant)

Chest:

Raptor Hunter Tunic. (STV quest chain, kan gjøre questen på level 28 alt. Siden chesten er over itemlevel 35 kan du enchante med TBC enchants. Anbefaler +6 all stats eller +150 HP)

Wrists:

Gallan Cuffs. (Horde quest chain fra UC level 27. Med itemlevel over 35 kan du slenge på TBC enchant bracer - superior healing som gir +15/16 spell power)

Hansker:

Razzeric's Racing Grips. (Thousand Needles quest chain fra level 29. Også en item med itemlevel over 35, ergo TBC enchants. Enchant med major spellpower, +20)

Belte:

Ghamoo-ra's Bind. (Instance drop. Gir +8 spell power)

Legs:

Grønne legs med +8+8 eller +9+9 stamina/intellect. (Fås på AH. Velg helst leather. Enchantes med Golden Spellthread eller Runic Spellthread)

Støvler:

Her kan du velge, nummer 1 gir mer cred og mer dps/healing, alternativ 2 gir bedre stats.

1. Mantis Boots. (Horde quest chain i Hillsbrad Foothills på level 29. Med itemlevel over 35 kan den bruke TBC enchants. Enchant med enchant boots - surefooted)

2. Defiler's Lizardhide Boots. (AB PvP reward. Enchantes med +7 stamina)

Ringer:

Advisor's Ring. (WSG PvP reward)

De to neste må du velge på. Den ene er lett å få tak i og gir spell power, den andre er veldig vanskelig å få tak i og gir mer stamina/freeze proc.

1. Seal of Argas. (Quest chain fra Ashenvale. Gir spell power)

2. Deadman's Hand. (Instance drop. Epic med stamina. Veldig lav droprate!)

Trinkets:

Insignia of the Horde. (PvP reward, må kjøpes)

Philosopher's Stone. (Alchemy skill 200. Gir veldig bra stats!)

Våpen:

Main Hand - Skullbreaker. (Horde quest i UC på level 28. Med itemlevel over 35 kan denne bruke TBC enchants! Enchant med enchant weapon - major healing som gir +41 spell power)

Offhand - Fire Eater's Guide. (Inscription skill 225. Den suverent sterkeste offhanden på level 29. Gir spellpower, crit rating og en vanvittig bra use på bare 2 min cooldown)

Talent setup:

http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...000000000000000

Edit: Jesus, tok en time å skrive.. da tok man kvelden.

Endret av Kombat-Kaare
Skrevet

Anbefaler forresten at du levler til rundt 20+ og deretter stopper opp. Du vil nødig ende opp med å få for mye exp på level 29 fordi du valgte å ta questene akkurat da. Ta questene når de er tilgjengelige, og få en venn til å dra deg gjennom instancene for drop items lenge når du er 20+ så du ikke får for mye boss kill exp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...