Lacim Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Hei. Jeg fikk en ny mus i dag, av typen microsoft sidewinder. Skrudde av maskinen, koblet fra den gamle, koblet i den nye og startet maskinen på nytt. Musen lyser, så den får tydelig strøm. Windows kjenner igjen produktet, men musepekeren flytter ikke på seg. Knappene fungerer heller ikke. Navigerte meg til systeminnstillinger og avinstallerte alt som heter musdriver og startet på nytt. Det førte til at windows ikke skjønte at det var noen mus tilkoblet i det heletatt. Koblet så ut den nye og inn den gamle. Fremdeles ingen respons. BIOS ser at det er mus og tastatur tilkoblet, men windows gjør seg vanskelig. Bruker for øvrig windows XP. Har prøvd samtlige usb-porter uten hell. Musen fungerer på mine 2 andre maskiner. Finnes det noen løsning på problemet som ikke innebærer formatering av systemet? Foreløpig ble enden på visa at jeg tok system restore til i går.
PerB Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Driverproblemer? Fulgte det med en CD? Hvis det gjorde det inneholder den software/drivere for at musen skal virke i Windows.
Tydeus Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Når jeg kjøpte microsoft tastatur/mus stod det "DO NOT CONNECT MOUSE BEFORE INSTALLING SOFTWARE" Med store bokstaver over hele musa/tastaturet
Lacim Skrevet 27. november 2008 Forfatter Skrevet 27. november 2008 Det var ingen CD i eska, så nei. Jeg klarte dog å løse problemet på egen hånd, så ingen fare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå