Tazic Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 (endret) Ja jeg har 2 pcer en Xp og Vista men det jeg ikke forstår er at når jeg spiller f.eksempel CS eller TF2 på Xp så lagger det melllom hvert 20 sekund og det er **** så irriterende, men på Vista så lagger det ikke i det hele tatt. altså ke **** e det som skjer med Xp? Både min Xp og Vista er nesten like gamle men av en eller annen grunn så Går Vista mye bedre på Multiplayer games. jeg forstår ingenting hvorfor er det slik? og går det ann og få det til å gå like bra på begge? EDIT :Er ikke sikker om jeg tok dette i rette Kategori men men. EDIT2: Har en Stasjonær Xp og Bærbar Vista. Endret 26. november 2008 av Tazic
Grindal Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Oppdater dirext x og skjermkortdriveren på xpen. BTW, du sier det lagger. Mener du at spillet lagger(lav FPS) eller at det er nettforbindelsen som lagger?
zicoz Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Definisjonen på lagg er vel at det er snakk om nettforbindelsen eller latency, men det blir veldig ofte brukt om hakking, noe som er feil.
Tazic Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 (endret) Oppdater dirext x og skjermkortdriveren på xpen. BTW, du sier det lagger. Mener du at spillet lagger(lav FPS) eller at det er nettforbindelsen som lagger? Ja det er Lav fps og det hakker mye for tida EDIT: her det pcen min er bygget opt av Manufacturer: System manufacturer Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4600+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.4GHz Memory: 2046MB RAM Hard Drive: 400 GB Video Card: Radeon X1650 Series Monitor: Plug and Play-skjerm Sound Card: SoundMAX HD Audio viss det hjelper Endret 26. november 2008 av Tazic
zicoz Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Så det er to fysisk forskjellige maskiner du sitter med? En stasjonær med XP og en laptop med Vista? Den infoen du har listet opp nå er for den stasjonære, men hvordan ser den infoen ut for den bærbare?
Tazic Skrevet 28. november 2008 Forfatter Skrevet 28. november 2008 Så det er to fysisk forskjellige maskiner du sitter med? En stasjonær med XP og en laptop med Vista? Den infoen du har listet opp nå er for den stasjonære, men hvordan ser den infoen ut for den bærbare? her er den Bærbare Manufacturer: Acer Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4600+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.4GHz Memory: 2526MB RAM Hard Drive: 119 GB Video Card: ATI Mobility Radeon HD 3470 Monitor: Generisk PnP-skjerm Sound Card: Realtek Digital Output (Realtek High Definition Audio)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå