Jonhei Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Hei! Har en Dell inspiron 6400, 1,5 år gammel. Hadde et lite problem med windows update så tenkte jeg like gjerne skulle formatere den, og installere Windows Vista på nytt. Dette gikk greit, men nå hakker pc'en mye mer enn før. Sanger får jeg ikke spilt av for disse hakker også. Hva kan jeg gjøre videre for å endre dette? Med vennlig hilsen Jonhei
colakork Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 installert drivere til maskinen og? Hvis ikke du har det er det nok problemet.
Jonhei Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 installert drivere til maskinen og? Hvis ikke du har det er det nok problemet. Da er nok det problemet! Kan disse lastet ned fra nettet et sted eller må jeg ha cd? JEg har cd på dem, men de er et stykke fra meg akkuratt nå...
cyberman123 Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 http://support.euro.dell.com/support/downl...;l=no&s=gen Velg Skriv in service-ID Trur du finner service-ID-nummer under den berbare maskina, på en lapp der.
Acurus Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 (endret) glem det.. det var en før meg, med et bedre svar Endret 26. november 2008 av kule-ku
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå