Reow Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Hei, jeg har en stasjonær pc med 1 gb ram ,2.10 ghZ Prosessor og 128 mb dedikert minne.. Men allikevel lagger det og hakker når jeg spiller counter strike 1.6... Dette er rart siden kameraten min har en bærbar hp med 1.6 ghz prossesor og 2 gb ram.. Er ikke sikker på skjermkort men tror ikke det er så bra ... Jeg kjører cs på langt fra full oppløsning, hva skal jeg gjøre? Skal kjøpe ny Laptop til jul men frem til da er det greit med noe å spille på..
War Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Prøvd å defragmentere så filene kan leses hurtigere? Kom laggen nå , mens den var rask før eller er det første gang du prøver på den pcen?
Reow Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 Prøvd å defragmentere så filene kan leses hurtigere?Kom laggen nå , mens den var rask før eller er det første gang du prøver på den pcen? har hatt pc'en ett par år men det aldri vært problemer med spill før, spilte cs for ett halvy års tid tilbake og d lagga det ikke.. hmm Hvordan defragmenterer jeg ?
War Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Min datamaskin, harddisken, egenskaper, verktøy , Defrag Det samler filene så de leses fortere.
Jooakim Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Skriv inn net_graph 3 i console. Lag et nytt innlegg her der du skriver hvor mye FPS, ms, choke og loss du har.
Reow Skrevet 27. november 2008 Forfatter Skrevet 27. november 2008 Skriv inn net_graph 3 i console. Lag et nytt innlegg her der du skriver hvor mye FPS, ms, choke og loss du har. Hvordan finner jeg det ut ? er det det som pleier å stå nedi hjørnet ?
katet Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Har samme problemet selv (CS-CZ)Spillet har funka bra før i høst men det er nå siste månen elns. spillet funker fint helt til eg nermer meg boot`ene. Da er da mye kort lagg som gjør det vanskelig å treffe. Skal se ette FPS ol. neste gang jeg spiller.
War Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Regner med at dere har defraget, flere tråder om lag som er løst på den måten.( om det ikke var lag før)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå