Gå til innhold

iTunes problemer, sletting av sang...


Anbefalte innlegg

Hei..

 

Problemet startet med at jeg skulle skifte litt på navnet på en sang, likte ikke helt at det stod "Bonus Track" ved siden av sangen. Prøvde å slette teksten, men teksten kom bare tilbake. Ble litt sur, så endte det med at jeg slettet sangen, men ikke fra iTunes arkivet. Jeg ser at sangen ligger i mappen sin, når jeg trykker på sangen åpnes iTunes, men sangen vil verken bli avspilt eller åpnet.

 

iTunes reagerer når jeg trykker på sangen, men ingen sang legges inn selv om jeg slipper sangen når + tegnet vises, eller når jeg åpner sangen med å høyreklikke - åpne i iTunes. Det andre er at når jeg skifter på navnet ved å høyreklikk sangen, velger vis info, trykker "info"-taben og skriver inn navnet på sangen i "Navn"-feltet, trykker ok. Så retter iTunes på navnet igjen slik det var før. Ganske irriterende! Har iTunes et register for hvilke sanger som har blitt slettet helt til søplekassen, og bare ifra iTunes? Isåfall, kan jeg tømme dette registerert slik at iTunes har "glemt" at sangen skal være slettet fra iTunes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...