Gå til innhold

Hvordan sync Google Calendar med Nokia E66?

stimas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har lett etter et program eller en tjenste som muliggjør synkronisering av Google Calendar med kalenderen i E66, men jeg finner ikke noe.

Vi legger avtaler i Google Cal. Jeg bruker SE 810i og MyPhoneExplorer til å synkronisere.

Dette fungerer utmerket.

Som sagt: - målet er å overføre de avtalene vi har i Google til en Nokia E66 (kalenderen). Tips mottas med STOR takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på her! har en s60 telefon jeg vil synce mot Gcalendar, men sistgang jeg lastet ned gcal60 fikk jeg bare beskjeden- "denne versonen har utgått, last ned ny versjon på s60addons.com".

Har forresten kikket litt på å fikse meg en SE med MyPhoneExplorer, syncer den automatisk når man kobler til mobilen?

Skrevet

Ja, det gjør den. Du kan bestemme hv aden skal sync'e også (kontakter, sms, ringelister, foto, mm.).

Et utrolig bra program. Bruker det på min bærbare på jobb. Har min SE koblet til maskinen via BlueTooth. Når noen ringer, kommer det opp en dialogboks med navn (søk på Gulesider).

Skrevet

Awesome! da blir det nok en ny SE om ikke så altfor lenge. Har letet lenge etter lignende løsning med nokia, men det ser ikke ut som om det finnes noen. Ting jeg har vært innom er goosync, scheduleworld, gcalsync, swim, men ingenting er nok så enkelt som du får det med SE. Synd egentlig, når den eneste grunnen til at jeg har en s60 mobil er nettopp kalender funksjonen. Jo enklere jo bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...