dask Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Fikk endelig lastet ned Left 4 Dead fra steam, skulle joine en game sammen med en kompis. Men vær gang jeg prøver og komme inn i game hans så får jeg opp: Koblet fra serveren. Connection failed after 10 retries" kan det være routeren som er problemet her?
furiousanimal Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Fikk endelig lastet ned Left 4 Dead fra steam, skulle joine en game sammen med en kompis. Men vær gang jeg prøver og komme inn i game hans så får jeg opp: Koblet fra serveren. Connection failed after 10 retries"kan det være routeren som er problemet her? Tror nok ikke det er routeren, for vet at det er mange som har hatt dette problemet men komt seg innpå igjen å at det har funket. Har det samme problemet, men visst du ikke har fått det til å funke nå, så må jo det være noe gale
SaitekQ Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Har samme problemet.. Men bare når jeg hoster da
SaitekQ Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 (endret) Rettelse: Bare når jeg lager lobbyen Endret 5. februar 2009 av SaitekQ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå