Gå til innhold

Får ikke kontakt med materialer i LBP Hjelp!


caen2812

Anbefalte innlegg

Har laget min egen bane på LBP, den ble veldig lang og bra.

Da den var ferdig prøvde jeg den og måtte endre på noen småting. Når jeg prøvde banen på nytt er det mange deler og materialer som ikke fungerer (Er ikke sikker på hva jeg gjorde for at det har blitt sånn, men det ble mye surr). Jeg får ikke kontakt med med dem på noen måte, de bare ER der!

Dette fører jo selvfølgelig til at banen ikke fungerer i det hele tatt, når jeg bare faller gjennom det jeg skal gå på og det er ikke mulig å ta tak i dem med redigeringsverktøyet.

 

jeg har festet materialer til en tynn plate helt bakerst og det som det er problemer med, er limt i platen og noen også i bakken.

Jeg kan legge materialene på på nytt, men det kommer til å ta lang tid og det ser rart ut fordi det da ligger dobbelt og man kan se hvor de "ødelagte" materialene er (de skurrer eller noe).

Fungerer ikke å spole tilbake fordi jeg har lagret og skrudd av før jeg tenkte på å spole :w00t:

 

Kan noen hjelpe meg? jeg er desperat!

 

Hvis jeg ikke har skrevet noe mer under har jeg ikke funnet ut av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oida, surt problem :hmm:

hadde noe problem eg også der røyk begynnte å komme opp fra landskapet mitt, og allt som var limt fast falt. måtte remake deler av bana for at den funket som normalt igjen. begynnte å hate bana på slutten på grunn av det alltid var noe som gjekk galt.

 

men det eneste eg kan tenke meg er å slette bare det som ikkje funker, for å så bygge det opp igjen....

 

men du kan jo alltids ta en titt på forume på heimesida til LBP

http://forums.littlebigworkshop.com/lbp/

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...