Sovesofa Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Lurte egnetlig bare på om noen vet åssen poeng regnes? i tillegg til karakteren på en måte - var vel noe snakk om at dette skulle bli borte? og vi som gikk ut av VGS i 2008 var de siste som skulle regne med poeng? si at jeg har 4 i snitt, og har 7 poeng tilsammen extra: (fordypning og realfag) vil det si at jeg da får ett snitt på 4.7 ? eller åssen er regnes dette? og får man poeng for å ha førstegangstjeneste eller må man ta befalskole da?
southparkman Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 poeng er karaktersnittet*10+tilleggspoeng Forsvaret gir noen poeng. Hvor mye varierer ut i fra hva du gjør. husker ikke akkurat hvor mye det var for hver enkelt tjeneste.
Mort83 Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 du får 3 poeng for forsvaret. jeg gikk på folkehøgskole, man får 3 poeng for det også.. gjør du begge deler får du kun 3 poeng uansett. du får alderspoeng også. 2 per år etter fylte 20 tror jeg. Maks 8 alderspoeng. Se www.samordnaopptak.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå