Gå til innhold

Far Cry 2 - XBOX 360 - Hjelp meg XP

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har nylig kjøpt Far Cry 2, som jeg er veldig fornøyd med :D Men i det siste har det komt opp flere feilmeldinger om at CD'en ikke kunne leses, selv om det ikke er en ripe, ikke en gang et fingeravtrykk på CD'en :S

noen andre som har opplevd noe av det samme?? Med Far Cry 2 ??

Endret av DeadlyPaperBag
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også et problem med levlingen :S Eg spiller LIVE og på LAN, så kommer eg opp i rank, joho, men når eg går tilbake til ''Title-screen'' og så inn på LIVE / LAN igjenn er alt jeg har oppnådd borte :S wtf!?

Skrevet
Jeg har nylig kjøpt Far Cry 2, som jeg er veldig fornøyd med :D Men i det siste har det komt opp flere feilmeldinger om at CD'en ikke kunne leses, selv om det ikke er en ripe, ikke en gang et fingeravtrykk på CD'en :S

noen andre som har opplevd noe av det samme?? Med Far Cry 2 ??

Ring MS support så guider de deg gjennom en prosess hvor du rensker noe cahche eller minnegreier, funket for meg da jeg hadde akkurat samme problem med Fifa: 100% strøken plate og masse feil. Det var noe knappetrykking, så jeg husker dessverre ikke akkurat hvordan det var.

Skrevet
Har også et problem med levlingen :S Eg spiller LIVE og på LAN, så kommer eg opp i rank, joho, men når eg går tilbake til ''Title-screen'' og så inn på LIVE / LAN igjenn er alt jeg har oppnådd borte :S wtf!?

Du må spille ranked matches... De er ikke på LAN, og du må finne de rette serverne online...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...