Gå til innhold

[LOTRO]V1, Book5 onwards Laurelin

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har holdt på i hele dag med å finne fellowship til denne boka og senere bøker også også. Har ikke funnet NOEN!

Alle holder på med slutten av Volume 1 eller holder allerede på med volume2, slik som HELE kinshipet mitt ;P

Anyways, hvis noen på Laurelin vil være med ller kan hjelpe meg: LM48 ved navn Kuriados ;)

Endret av Webmaster Esso
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har holdt på i hele dag med å finne fellowship til denne boka og senere bøker også også. Har ikke funnet NOEN!

Alle holder på med slutten av Volume 1 eller holder allerede på med volume2, slik som HELE kinshipet mitt ;P

Anyways, hvis noen på Laurelin vil være med ller kan hjelpe meg: LM48 ved navn Kuriados ;)

Esso de bøkene der er ikke det største problemet å få fellowship på da vel, merket ikke noe til det når jeg gjorde dem selv, for alt for lenge sia :p

Bare gled deg til du kommer til helevetes Everswim boka lol :p

Skrevet

Esso de bøkene der er ikke det største problemet å få fellowship på da vel, merket ikke noe til det når jeg gjorde dem selv, for alt for lenge sia :p

Selvfølgelig var det ikke det FØR, men NÅ fordi alle har gjort det i forkant av MoM, i motsetning til meg som begynte igjen til MoM ;)

Men fikk da gjort den, men har gått ca en uke med aktiv spørring i globalLFF før jeg klarte å skaffe nok folk -.-

Skrevet

Selvfølgelig var det ikke det FØR, men NÅ fordi alle har gjort det i forkant av MoM, i motsetning til meg som begynte igjen til MoM ;)

Men fikk da gjort den, men har gått ca en uke med aktiv spørring i globalLFF før jeg klarte å skaffe nok folk -.-

Hmm, mærkelig, jeg ser stadig vekk folk som spør om og få gjort MoT quests og den er jo en av de, og MoTene trekker jo en del som har gjort den før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...