Bendit Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Hei! I dag skulle jeg fikse pc\n til onklen min fordi den jobbet så tregt. Det fulgte "windows optimaliserings" guidene her på hardware og nå har jeg problemer. Etter og ha defragmentert disken, cleana registry med ccleaner og lastet ned en tuner program til rammen funket alt som det skulle. Jeg fjernet også mange programmer fra oppstart og fra PC`n. Etter at jeg slo den av første gangen funker den ikke. Første gangen den starta stod den i velkommen i 10 minutter så kom det en rundll har ikke blitt instalert riktig. Andre meldinger er at C:Windows/Documents and settings/Users/Stein/skrivebord ikke finnes. Jeg kan navigere meg rundt på pc`n så vidt, men tar minutter og åpne noe og det ender med at det som åpnes mangler dll fila. Er det ingenting som kan redde den?
p@ge Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 kan du ikke bruke " system recovery " og begynner på nytt igjen ?
Bendit Skrevet 22. november 2008 Forfatter Skrevet 22. november 2008 (endret) Det som var var at ingenting funket likevel. Fikk ikke åpnet kontrollpanel eller noe. Så tok i xp cdn og tok reparer. Da funket den, da fikk jeg masse om at et antivirus program ikke hadde rukket og godkjenne de nye filene og hadde satt dll filer i karantene. SÅ funket den bra. Så måtte jeg installere drivere etc. Da etter en restart kom det slik: Forsinket skriving D:/$mtf kan ikke lagres og data har gått tapt. Det kan være et problem med makinvare eller nettverkstilkoblinger. Prøv å lagre filen et annet sted. Dette kommer hele tiden. Hva nå =( mange trur at disken kan være ødelagt. Endret 22. november 2008 av Bendit
Bendit Skrevet 22. november 2008 Forfatter Skrevet 22. november 2008 (endret) Ok jeg fikk den opp på beina igjen, uten at jeg får slike meldinger. Alle drivere ble instalert etc. Men slik innemellom, eller ofte, får en start up hvor alt bare er feilmeldinger om dll og forsinket skriving og PC går tilslutt i stopp og må skrus av. Hvorfor er det slik innemellom? Alle startup programmene jeg tok bort er bare til itunes og annet teit. EDIT: hver gang jeg skrur den på er skjerm instillingene tilbakestilt. Endret 22. november 2008 av Bendit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå