Gå til innhold

iPhone problemer, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har problemer med min iPhone.

Senest i går kom den nyeste iPhone versjonen ut (2.2) Jeg skulle prøve å oppdatere fra 2.1 til 2.2, og jeg oppdaterte den via iTunes. Når den var ferdig så måtte jeg plutselig jailbreake den på nytt, hvilket jeg ikke klarte.

Jeg har prøvd følgende: Oppdatere i iTunes, Gjennoprette den fra iTunes i DFU-mode, det samme med Recovery mode. Jeg har prøvd å bruke WinPWN, det gikk heller ikke. Og til slutt prøvde jeg QuickPWN, og det gikk heller ikke. :(

Noen som har en løsning eller forslag til hvordan jeg kan løse dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel er det ikke mulig å oppdatere en jailbroken iPhone uten at den låses igjen, og du må jailbreake på nytt.

Det tar som regel også litt tid å få ut en jailbreake some fungerer med den nye oppdateringen.

Det vil si at de som har en jailbroken iPhone ikke oppdaterer med en gang en oppdatering kommer ut, men venter til den er mulig å åpne (jailbreake).

Så vidt jeg vet er det ikke ute noen verktøy som jailbreaker 2.2 enda, så du må nok vente. Eventuelt oppdatere til 2.1 og så jailbreake på nytt. Om baseband er oppgradert er det ikke sikkert du kan ringe med telefonen, men det finner du fort ut.

Skrevet
Med andre ord, så kan jeg få tilbake 2.1 uten å måtte vente?

Du kan få tilbake 2.1 ja, men det er ikke sikkert du får brukt telefon til å ringe/sende sms. Er mulig baseband er oppgradert i 2.2, og dette må hackes for at du skal kunne bruke iPhonen din til å ringe med.

Last ned 2.1 manuelt fra nettet shift click på restore iphone og velg 2.1 firmwaren for å oppdatere. Så kan du forsøke å jealbreake iPhonen og se om du får ringt med den. Om du ikke får det så må du vente til 2.2 er jailbreaket før du kan bruke den.

Skrevet (endret)

Jeg trodde det kom til å virke, men det funket ikke det heller :-/ Må vel bare vente til 2.2 kommer med jailbreak.

Endret av Masekopp-27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...