Quattro7 Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 (endret) Hei. Jeg har installert Windows 7 på en egen harddisk, som jeg kun har brukt til Windows 7. Problemet mitt er at jeg ikke får fjernet Windows 7 fra multiboot selv om jeg har slettet det fra harddisken. I BIOS står det at harddisken med Windows XP står som førsteboot. Men når den laster får jeg spørsmål om Windows 7 eller "Earlier versions of Windows", som da booter XP. Jeg finner ikke noe til Windows 7 på boot.ini på den harddisken XP ligger, og den harddisken Windows 7 lå er jo formatert. boot.ini på harddisken med XP: ; ;Warning: Boot.ini is used on Windows XP and earlier operating systems. ;Warning: Use BCDEDIT.exe to modify Windows Vista boot options. ; [boot loader] timeout=3 [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /NOEXECUTE=OPTIN /FASTDETECT På forhånd, takk for alle svar Endret 21. november 2008 av Quattro7
«Quattro» Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 EasyBCD burde klare å fikse det. Lastes gratis ned her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå