Gå til innhold

Alpene i vinter!


Melhus19

Anbefalte innlegg

noen kompiser av meg skal til østerike i vinterferien og jeg lurer på om jeg skal henge meg på..

Tingen er at jeg renner på snowboard, og jeg har hørt av flere folk at snowboard ikke er særlig gøy i alpene, pga flate strekk og vanskelig i nysnø når du faller!

 

De skal enten reise til St. Anton eller Bad Gastein.

 

SÅ, jeg lurer på om noen har erfaringer med snowboard disse plassene! tingen er at når jeg først skal til alpene og betale masse penger, vil jeg naturligvis ha maks ut av det! gidder ikke å ha negativ følelese etterpå siden det sugte på snowboard!

 

håper på svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært i Bad Gastein og der er det noe for enhver smak. Mye flatt mye bratt og løyper som er flere 10-talls kilometer lange. Greia er at det er veldig mange skianlegg som er koblet sammen, dessuten er det det ikke veldig langt til noe som heter Sport Gastein. Der er det en del brattere og mer utfordrende løyper, og dessuten mye herlig off-pist. Afterskien i Bad Gastein er sykt bra! Bad Gastein er også veldig familievenlig. Jeg var der med en kompis, faren min og faren hans før vi var 18 år, så vi drakk ikke på afterskien.

 

Planlegger en ny slik tur snart selv, men pga pengemangel(student) så er den planen satt on hold enn så lenge. Vi tenker nok å dra til et sted hvor det er litt tøffere løyper og har høyere party-faktor :p

 

Det finnes utrolig mange flotte steder å dra til i alpene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...