Gå til innhold

Hjelp! Trenger å fremprovosere klikkelyder på Panasonic PX700 50"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!

Nå er jeg jaggu meg frustrert og desperat!

Jeg har en Panasonic PX700 50" som ble kjøpt for litt over ett år siden hos Rolfs Elektro i Kristiansand.

Etter noen måneder hjemme hørte jeg ved enkelte overganger fra veldig mørkt til veldig lyse scener i filmer at det kom høye klikkelyder fra TV-en, egentlig som å høre noen stå å knipse relativt høyt i rommet eller som å lage klikkelyder med tunga.

Etter å ha irritert meg en stund kontaktet jeg Rolfs Elektro som sendte en service mann fra et eksternt verskted hjem til meg og jeg klarte selvsagt ikke fremprovosere lyden da. Service mannen skulle forfølge saken.

Når jeg ikke hadde hørt noe på nærmere 5-6 måneder kontaktet jeg igjen Rolfs Elektro og fortalte sakens gang. De kom å hentet TV-en for omtrent 2 uker siden og sendte den på verksted.

For ett par dager siden kom meldingen om at verkstedet ikke har funnet noe galt og at jeg skal få regningen for "servicen".

Dette er fortvilende for jeg VET feilen er der men dukker opp litt nå og da. Jeg var derfor ute på butikken i går med noen DVD-er jeg trodde den kunne reagere på men klarte bare få frem noen ørsmå lyder i forhold til hva jeg er vandt med.

I min nå store frustrasjon og på bakgrunn at butikken ikke ønsker å følge opp saken trenger jeg råd og hjelp!

Har noen erfaringer med samme modell? Tips? Erfaringer?

Kanskje noen kjenner problemer fra andre modeller med samme greiene og kan anbefale meg test DVD-er som har stor sjans for å fremprovosere lydene?

Jeg VET dette er et mekanisk problem på TV-en da lydene helt klart kommer fra øvre venstre side på TV-en når man står forann den.

HELP someone!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...