Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vurderer å slå opp


Gjest oslogutt26

Anbefalte innlegg

Jeg var i samme situasjons som deg engang i tiden, jeg gjorde feil ting og sa til henne at hun kan velge mellom meg eller å være singel. Hun valgte meg, men oppførte seg som om hun var singel. If you get my drift. Står mer om det i bloggen min, men den er veldig dårlig skrevet fordi jeg var ganske så ung på tidspunktet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Steinbra! Er ikke kvinnefiendtlig av noe slag, men syns det du gjorde TS var genialt utført!

Vis henne hvem som er mann, og få hu til å sperre øya, og oppdage noe nytt ved å gi litt faen siden slaget "er tapt" uansett.

Det kan jo ofte ha den effekten som du beskrev der, men ikke minst hjelper det sykt på selvtillit og egen styrke, og gir deg kontrollen og valget om du forholdet skal vare videre eller ikke :p

Lenke til kommentar
Uansett er det for seint nå. Jeg skal pule henne et par uker til tenker jeg, men så slår jeg opp. Jeg har bestemt meg. Gidder ikke dett. Selv om jeg er fryktelig forelska i henne, så har jeg litt selvrespekt.

Hum hum :wee:

 

 

Til trådstarter, du bør slå opp, eller du kan vente litt og la henne gjøre det snart. Jeg er i omvendt situasjon selv og vet hvor det bærer.

 

Ehm, tar jeg helt feil nå, eller er du jente, og er i den situasjonen at du tenker på å slå opp med kjæresten din snart? Også råder du TS til å la henne slå opp, slik at han havner i grøfta, og hun kan gå med rak rygg ut av forholdet?

Lenke til kommentar
Ehm, tar jeg helt feil nå, eller er du jente, og er i den situasjonen at du tenker på å slå opp med kjæresten din snart? Også råder du TS til å la henne slå opp, slik at han havner i grøfta, og hun kan gå med rak rygg ut av forholdet?

Jeg er gutt, og er i den situasjonen at jeg tenker på å slå opp med kjæresten min snart. Og jeg råder han slettes ikke til å la henne slå opp, jeg bare informerte om at hun antakeligvis kom til å slå opp snart, ut ifra hvordan han beskrev situasjonen. Og da synes jeg at det er bedre, for hans del, at han gjør det selv, ganske snart.

 

Min erfaring er at slik bærer gal vei uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...