cc93 Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Noen som har sangtekster til disse sangene? vestkantsvartinga ok solskinn fly baba kaffe fire vegger krølla 50-lapp y'all
cc93 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Skrevet 20. november 2008 Google is your friend. fant ingen der
Battone Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Et lite elendig søk ga meg første sang.. Your google skills suck.. http://soundcrank.com/Song.aspx?songid=300007115
cc93 Skrevet 20. november 2008 Forfatter Skrevet 20. november 2008 Et lite elendig søk ga meg første sang.. Your google skills suck.. http://soundcrank.com/Song.aspx?songid=300007115 lol viss du faktisk leser den teksten å hører den sangen så ser du fort at det ikke er den samme,, må ke tro jeg ikke har prlvd
Megnus Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Jeg slenger meg på her. Finner ikke tekstene.
christineffk Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 http://artists.letssingit.com/karpe-diem-a...e-vegger-hx11ss altså på letssingit.com. Var ikke alle tekstene som var der, men ett par av dem:)
Megnus Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 kjøper den jeg x) så kan jeg legge de ut her etterpå =)
Hunter147 Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Den er god. Alltid kjekt å høre om folk som kjøper musikken sin Viser at du er en fan.
Megnus Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 solskinn Magdi: Han later som og prater som om han er kompis med meg/alltid samma: "halla kompis, jævla godt å se deg/ hvordan går det med deg?", hvordan går det med meg?/ hvor var du da gutta banka meg og jeg lå nede/ klart at du visste det da, men du ga faen så/ hva hvis det klikka og gikk galt og klarte og/stikke før jeg stakk, jeg kunne blitt 2pac,/ men knakk to ribbein, og det er nok, til å si fuck/ kompis -kamerat med vingene på skyggen min og / kompis - kan du ta den kniven ut av ryggen min og / kompis - mange spark tinningen og synet mitt av / kompis, er'ke kompis, for / ville du vært der hvis pappa fikk et slag / ville du ha tatt i mot et slag, svar / jeg dømmer deg til ubetinget kjærlighet / og hvis det går til helvette, blir du med ned? Hook: Så du vil chille med oss nå/for det er kun solskinn, ja det er kun solskinn, ja det er kun solkin, ikke noe motvind/mennår himmelen er g rå/er telefonen stille, hysj, helt stille, dystert bilde/jeg viser fingeren og går/tren'ke ny kompis, ingen ny kompis, kompis du er dum/hvis du smiler til oss nå/ Chirag: Hun later som og prater som om hun er interessert, man/alltid samma: "halla baby, jævla godt å se deg/ hvordan går det med deg?" hvordan gård det med meg?/hvor var du da vi var broke og aldri var på tv/lei av å måtte deale med så jævla mange idioter/nei, jeg kan'ke ta deg med på festen til P.Diddi, hore/trist, men fame tenner sånne damer/og vennegjengen min ser ut som Benettonreklamer/chicks er hypp på å rive muksa av meg/selv om jeg er svarting, og de bor i Bogstadveien/mister hjernen, pumper jern til det blir okse av meg/og ekte venna mine slapper meg som: offa meg, (aldri) / tjener på min tusende sang / alle vil ha en bit av kaka, jeg har'ke muffins engang / de sier: vis oss litt smerte, Chirag / men jeg har en isboks der hjertet mitt var / Hook Kan skrive fler senere x)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå