demorian Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Hei! Når jeg starter AoC så starter den update manageren som sjekker om det er noen nye oppdateringer, så når den er ferdig kommer det opp "Age of Conan is up to date" og jeg kan trykke "play". Men da starter bare update manageren omigjen:( Noen som vet hva som kan være galt? Har oppdatert DirectX og har kjørt SimpleConfig Vertify/Repair uten at det hjalp...
Frezz Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Sitter og har samme problem. Installerte den nyeste DX og noen patcher, men kommer meg ikke lenger enn "Age og conan is now up-to-date". Prøvde å restarte PC'n, men det hjalp ikke noe.
Frezz Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Hmmm... Er det ingen flere som har dette problemet?
snoke Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 (endret) Hmmm... Er det ingen flere som har dette problemet? http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=174533 Prøv først å slette AgeOfConan.exe , deretter kjør conanpatcher.exe som vil gjenopprette AgeOfConan.exe. hvis du får samma problemet da , test med å kjøre AgeOfConan.exe direkte slik at du omgår patchern. Endret 21. november 2008 av snoke
Shadow2007 Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Funket det? Skal installere AoC i dag og kjekt og vite om det funket i tilfelle jeg støter på samme problem...
Frezz Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Funket det?Skal installere AoC i dag og kjekt og vite om det funket i tilfelle jeg støter på samme problem... Har kjøpt AoC igjennom Steam. Startet spillet rett i fra exe filen i stede for å starte den igjennom Steam. Funket for meg. Kan hende hvis man sletter filen og oppdaterer så vil den også funke gjennom Steam (har ikke prøvd det ennå, er så lat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå