Zemeckis Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Se tema.Jeg har litt problemer med å laste ned updates til office xp,kan det være for at jeg har installert det på win2000? På forhånd takk
EZAccess Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Du har ikke en pirat kopi av Office...? Sånne "problem" oppstår ofte da. Jeg snakker ikke av erfaring!
jorank Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 office xp funker veldig fint med xp, men er det kanskje den testen etterpå som feiler, når oppdateringsprogrammet skal sjekke om office-cden er autentisk. er det en piratversjon, vil denne feile, og du vil ikke få oppdatert programvaren. mao....kjøp ms office, eller last ned openoffice.
Zemeckis Skrevet 3. april 2003 Forfatter Skrevet 3. april 2003 Hehe,æ har piratkopi av office xp ja :oops:
Ueland Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Gjør som alle andre og kjøp det. fyfy gutt Hva omfatter "informasjon som kan lede til piratvirksomhet"?Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Det omfatter ikke diskusjoner angående piratkopiering, diskusjoner rundt hva som i følge norsk lov er lovlig og ulovlig. Om du er i tvil om hva vi tillater, ta kontakt med en moderator pr. e-post. stenges.
Anbefalte innlegg