Gå til innhold

HP pavilion vil ikke på


stasomfaen

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en HP pavilion bærbar PC som jeg har hatt i ca. 2 år. Nå har jeg et lite problem... Jeg slår den på, så jobber den i ca. 5-10 sek, og slår seg av og deretter på igjen selv. Den repeterer det helt til jeg trykker inn og holder på av-knappen for å slå den av. Jeg har en god del jeg vil ha ut av maskina før den streiker for godt. Den har vært sånn i noen dager nå, men det har hjulpet med å løfte opp pc-en eller ta ut batteriet (bare strøm) gjennom oppstart.

 

HJELP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
aah, men du? Er det mulig å få ut noe informasjon der? Har lyst på mye av bildene jeg har laget og noe musikk...

 

Hvis hardisken din er ødelagt på samme vis som min så er nok alt forever gone. Du kan dog kjøpe et S-ATA/IDE -> USB adapter (www.ledshoppe.com / www.ebay.com ) og koble hardisken til en annen pc for å se om den fremdeles fungerer. Kan jo hende det ikke er den det er noe galt med. ;) Anbefaler deg å gjøre dette før du sender den inn til reparasjon. Du burde dog ta kontakt med HP eller butikken du kjøpte den hos for å høre hvor pc'n skal leveres inn for service.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...