Balleflass Skrevet 20. november 2008 Forfatter Skrevet 20. november 2008 mener du LG eller HTC telefonen nå? har hatt HTC s710 før og sony ericsson p990i og nettleserene på dem har vært helt greie.
Andynator Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Uten at jeg har prøvd lg telefonen kan jeg fortelle deg at Proen er noe av det største d..... jeg har hatt. anbefales ikke.... har lg`en en bedre kalender enn forgjengerne så gå for den :-) Dette selvsagt om det kun er disse 2 det står om, det finnes enda bedre telefoner på markedet også
Tritrans Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Det jeg liker med LG'en er at det er som på en mac. Du kan flytet og endre på dine egne "widgeter" på skrivebordet. Liker også at det er dolby digital, divX og SlowMotion funksjon på den. Skal bestille den fra USA til en ussel pris av 1600kr så fort jeg får bekreftet at den kommer med norsk meny/text/tastatur
Balleflass Skrevet 20. november 2008 Forfatter Skrevet 20. november 2008 hvilke andre telefoner bør je titte på da? vil ikke ha iphone men noe i xpiria, touch pro ala stilen liker veldig got å ha touch screen i tillegg tel qwerty board
Andynator Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Pro var som sagt et mareritt, xperia er faktisk helt ok i forhold Mye oppmerksomhet rundt den skarpe skjermen,men vil du bevare den må du ha skjermbeskytter og da er du kvalitetsmessig tilbake til en standardtelefon. gledelig å lese du ikke vil ha Iphone :-) Den beste telefonen på markedet i dag er Innov8 fra samsung
Balleflass Skrevet 20. november 2008 Forfatter Skrevet 20. november 2008 men den har ikkeno fysisk tastatur vel? leiter etter no ala Touch pro, xperia, e90 osv... min bror har som sagt touch pro som je kan få for 3000 kr. han sier den er helt knall og han trenger penger siden han skal flytte. har prøvd den litt og den virker helt grei, men hva er det som er hovedfeila på den da?
Balleflass Skrevet 20. november 2008 Forfatter Skrevet 20. november 2008 (endret) ikke fysisk, men qwerty tastatur mener je Endret 20. november 2008 av Timmeyh
Andynator Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Innov8 har fysisk tastatur og ikke touchskjerm.....ellers er den overlegen på alt jeg har ingenting positivt å si om Pro,verken pen eller brukervennlig. Kult med en vindusvisker kanskje, men mer har ikke denne telefonen å by på ikke qwerty nei heldigvis :-)
Tritrans Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 hvilke andre telefoner bør je titte på da? vil ikke ha iphone men noe i xpiria, touch pro ala stilen liker veldig got å ha touch screen i tillegg tel qwerty board Da hadde iPhonen vært midt i blinken egentlig. Den har SABLA god touchscreen. Den har den raskeste responsen av alle. Når du "Slider" nedover på en touchtelef så kan det "lagge" og gå tregt. På en iPhone er det som en rullegardin, man drar fingeren fort nedover og listen går fort nedover. Ønsker man å stoppe skjer dette ved å "bremse den" (legge fingeren på for å stoppe). Med "qwerty" tastatur mener du vel vanlig tastatur/sånn som er på pc'er?
Balleflass Skrevet 20. november 2008 Forfatter Skrevet 20. november 2008 qwert tastatur er som pc tastaturet ja. akkurat som pro, xperia, nokia e90, htc s710 og sånn har. er hovedsaklig en bra telefon som har fysisk qwert board og touchscreen. at the lagger litt er helt greit, det er tross alt en smartphone. alle innenfor den kategorien er vel litt trege. iphone er kjapp siden den er så simpel vil je tru.
mikaragua Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Det er en grei pris for Touch Pro, jeg ville gått for den. Gode surfemuligheter, fysisk qwerty-tastatur og bra skjerm.
Tritrans Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Forresten. Bare glem det jeg sa om at den ikke har ordentlig nettlser. Jeg må ha inbilt meg noe for jeg så nettopp et bilde der nettleseren var akkurat slik den var på iPhoen/PC
Balleflass Skrevet 20. november 2008 Forfatter Skrevet 20. november 2008 vurderer å kjøpe mæ den Touch pro`n men har hørt så mye negativt. husker ikke alt, men batteri kapasitet, treghet og sånn. noen som kan nevne noe som er et stort problem. je veit om ripene, det bryr jeg meg ikkeno om. men om det er memory leak, låser seg, dårlig slide på qwertyboardet æll no?
mikaragua Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Du kan jo alltids lese Amobils test av Touch Pro. Jeg har prøvd den i et par dager, og jeg kan ikke si at batteritiden er så ille.
Balleflass Skrevet 20. november 2008 Forfatter Skrevet 20. november 2008 dem sier jo at det er en knall telefon ved untak av riper og litt treghet. men har fått høre av mange at den henger seg opp og alt mulig. så ville vite fra noen som har prøvd pro lenge
Andynator Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Du kan jo alltids lese Amobils test av Touch Pro. Jeg har prøvd den i et par dager, og jeg kan ikke si at batteritiden er så ille. De har tydligvis hatt tidlig julabord på amobil dette året i forbindelse med denne testen
Andynator Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 dem sier jo at det er en knall telefon ved untak av riper og litt treghet. men har fått høre av mange at den henger seg opp og alt mulig. så ville vite fra noen som har prøvd pro lenge jeg ser jo at det er denne du vil ha. Av og til må mann finne utav ting selv kunne sikkert vært 100 stykker her og frarådet deg å du hadde fremdeles kjøpt den.....så hopp i det
Balleflass Skrevet 20. november 2008 Forfatter Skrevet 20. november 2008 har veldig lyst på den ja. men er redd je kommer tel å bli skuffa. vil liksom væra heilt sikker på at det er en bra telefon og vil vite hva je kan forvente.
Tritrans Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Forresten? Noen som vet noe om ripesikkerheten på denne? Tar den lett opp riper og sånt eller er den som iPhone, hard som diamant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå