Royberget23 Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Et lite spørsmål her. Jeg er litt usikker, og har lett litt uten å finne svar på dette... Når man kjøper den vanlige versjonen av Mines of Moria expansionen, og ikke Special Edition; må man da kjøpe gamecard utenom? SE får man med 60 dager, og det er det eneste som frister med den egentlig...
Triggers Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Du får ikke med noe ekstra spilletid hvis du bare kjøper den vanlige versjonen av Mines of Moria, nei.
Arothen Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Stemmer det... Kjøpte en compilation pack idag som inneholder både SoA, og MoM, er ferdig installert nå... har forresten 2 buddy keys hvis noen vil ja;) Send meg pm!
Betenkt Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Stemmer det... Kjøpte en compilation pack idag som inneholder både SoA, og MoM, er ferdig installert nå... har forresten 2 buddy keys hvis noen vil ja;) Send meg pm! Ingen vits med de lenger. TryLOTRO.com = 14 dager prøve Uten Mailbox og trade da ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå