Gå til innhold

Noen som selger WOTLK ce edition privat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk min wotlk kopi i dag, men har funnet ut at jeg har ganske lyst på den ce dyret som følger med den editionen.

ser det er mange som har fått sine kopier i dag, både den vanlige og ce, så da lurer jeg på: er det noen der ute i de tusen hjem som kanskje har kjøpt 2 ce kopier og som kunne tenke seg å skille seg av med en?

jeg vet jeg kan kjøpe via nettbutikk, eller gå i butikken i morgen, men jeg har planlagt å være i northend i natt, og vil hels ikke kaste bort en normal kode til 250 kr for så å oppgradere til ce kode etterpå.

dersom du ikke er interesert i pet'en kan vi kanskje bytte koder (da jeg har en normal wotlk kode) og jeg betaler mellomlegg?

er ikke interesert i boksen i seg selv, så dette ville vært en flott løsnin for meg.

eventuelt om du ikke vil bytte koder+ mellomlegg kan jeg fint kjøpe en hel uåpnet boks- paypal eller vanlig overføring med visa funker greit for meg.

har over 300 positive karakterer på qxl, og kan gi link til min profil der, dersom noen skulle betvile om det er trygt å handle med meg eller ikke.

ble kanskje litt rotete dette, men send PM eller skriv her om dette kunne være noe for deg.

kommer til å være pålogget her frem til 11.30- 11.40, har jeg ikke hørt noe fra noen da aktiverer jeg bare kontoen med min vanlige kode,...men som sagt- jeg har lyst på det dyret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...