Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: 2001 Subaru Legacy 2.5 GX


jennnereer

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke?

Har sett flere som er senka jeg..

 

Hvordan er det med AWD?

Er det sånn at man kan velge mellom 2wd og 4wd?

 

Går ikke ann å velge mellom 2wd og 4wd, men kan legge inn lavserie under vanskelige forhold.

 

Subaru sin 4x4 er kjent som en de de beste i bransjen på grunn av "symmetrisk 4wd" som vil si at drivakslingene er like lange på begge sider, dermed blir det likt trekk på alle hjul. Taper ingen effekt på en side på grunn av at en drivaksling er lengre på ene siden.

 

Mentzoni: Hva ligger du på i forbruk? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke?

Har sett flere som er senka jeg..

 

Hvordan er det med AWD?

Er det sånn at man kan velge mellom 2wd og 4wd?

 

Går ikke ann å velge mellom 2wd og 4wd, men kan legge inn lavserie under vanskelige forhold.

 

Subaru sin 4x4 er kjent som en de de beste i bransjen på grunn av "symmetrisk 4wd" som vil si at drivakslingene er like lange på begge sider, dermed blir det likt trekk på alle hjul. Taper ingen effekt på en side på grunn av at en drivaksling er lengre på ene siden.

 

Mentzoni: Hva ligger du på i forbruk? :)

 

Hæ? Er da vel ikke lavserie på denne (sedan)? Ingen vits i å senke denne butthead, da får man jo bare mer snø i frontfangern...

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke?

Har sett flere som er senka jeg..

 

Hvordan er det med AWD?

Er det sånn at man kan velge mellom 2wd og 4wd?

 

Går ikke ann å velge mellom 2wd og 4wd, men kan legge inn lavserie under vanskelige forhold.

 

Subaru sin 4x4 er kjent som en de de beste i bransjen på grunn av "symmetrisk 4wd" som vil si at drivakslingene er like lange på begge sider, dermed blir det likt trekk på alle hjul. Taper ingen effekt på en side på grunn av at en drivaksling er lengre på ene siden.

 

Mentzoni: Hva ligger du på i forbruk? :)

 

Hæ? Er da vel ikke lavserie på denne (sedan)? Ingen vits i å senke denne butthead, da får man jo bare mer snø i frontfangern...

 

Nei, beklager, skrev litt fort :)

Lenke til kommentar

Uff... ikke vondt ment men har du tre-interiør? Hører hjemme i en mercedes spør du meg... Subaru og interiør :wallbash:

 

Jeg hadde lakkert platene (regner med det er fake tre-plast eller noe sånt) mattsvart foreksempel.... men det er min smak

 

Syns vingen du har løfter utseendet ganske bra, ikke sett mange med den? Original?

Lenke til kommentar
Uff... ikke vondt ment men har du tre-interiør? Hører hjemme i en mercedes spør du meg... Subaru og interiør :wallbash:

 

Jeg hadde lakkert platene (regner med det er fake tre-plast eller noe sånt) mattsvart foreksempel.... men det er min smak

 

Syns vingen du har løfter utseendet ganske bra, ikke sett mange med den? Original?

Subaru har en tendens til å montere vinger på GX modellene i stedet for GT:P

min 1993GX hadde vinge og nå 01GX'n.

 

Er nok woodgrain interiør, vurderer å lakkere det eller trekke i carbon-vinyl eller noe sånn.

 

Andre interiørmods blir minimale, bytte ut taklys med led, bytte pioneer spilleren med kenwooden min, Muligens Momo ratt og girkule siden det kommer orginalt på enkelte.

 

Av anlegg blir det vel utskifting av orginal-høytalere til polk. Så får vi se om jeg skal bruke MTX subben eller skaffe noe mer SQ orientert.

Endret av Mentzoni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...