Gå til innhold

Koble PC til tv..


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har fått et nytt stasjonær, der det blir en del film nedlastinger og slikt... og jeg har en 15 tommers skjerm (som brukes til stasjonær!) og en 32 tommers tv. Og nå er det slikt at jeg gjerne vil bruke tv'en som skjerm når jeg skal se på filmer... Men lurer på om det finnes sånne koblinger som gjør at jeg kan bytte mellom to skjermer, altså den 15 tommers og 32 tommers...?

 

Har sett på youtube og slikt, der jeg fant ut at man trengte et såkalt "KVM switch".. går d ann å få kjøpt det hos clas ohlson evnt. andre steder?

 

Håper dere kan hjelpe meg angående dette^^

 

Tusen takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis du har 2 uttak bak på pcen (noe du sannysligvis har) så kopler du bare en til skjermen og en til tven .

 

Nå har jeg kjøpt vanlig vga kabel for tv'en.. men da jeg satt den opp så var det bare pc skjermen som fungerte..? Er det noe jeg må sintille på pc'en først eller er det bare mulig at jeg kjøpte feil kabel..? Isåfall åssen kabel burde jeg kjøpe da?.. ville vært flott hvis dere gad meg link fra clas ohlson siden!^^

 

Tusen takk på forhånd!^^

Endret av WeCare
Lenke til kommentar
om du bruker VGA, DVI eller noe annet har ikke noe å si. Hvis du bare får bilde på en av skjermene må du kanskje stille inn det i CCC/Nvidia control panel.

 

oki.. Men når jeg gikk på nVidia conrtol panel så fant den kun en skjerm..? prøver å få inn den andre men den finner rett og slett ikke..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...