askldkalssda Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Ok! Jeg blir sprø i hodet noen ganger av det spillet. Begynnte å spille det når jeg var 7 år, når det nylig kom ut. Men jeg skjønte ikke så mye, men det var veldig fascinerende! Også når jeg var 8 - 9 så fikk jeg det til PC og da var helvete i gang! Spillte det faen meg hele tiden! Musikken og alt var bare noe av det beste som noensinne har eksistert! Satt med ordboka og studerte alt som sto der. Det var det ultimate spillet . Det var min nye religion på det øyeblikket!! Nå spillte jeg har litt av musikken fra spillet og drømmer meg bort og har bare lyst å sette meg ned å spille det. Vet ikke hva som stopper meg da. Er jeg den eneste som føler sånnt for dette spillet? Jeg tror det grodde en god del minner i hjernen min når jeg var liten! Håper det er flere som føler sånn ? Vel... dette er bare en nostalgipost, se om det er flere av oss som sliter med å glemme følelsene for dette utrolige spillet.
TanTheMan Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 (endret) Final Fantasy-religionens tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=423039 Den tråden passer bra for deg når du beskriver det som "min nye religion på det øyeblikket!!". :-) Du finner nok mange som har de samme følelsene som deg der! Endret 12. november 2008 av TanTheMan
realnils Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Jess, hopp inn på den tråden isteden, Ikke vits å lage en ny tråd, men skjønner hvor du kommer fra, sitter med samme følelsene for dette spillet. Sitter på hører på remix album av musikken fra FFVII nå faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå