BeyondDeath Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Heys folka! Sitter på skolen og skal finne et emne å skrive en reportasje om. Er rimelig tomt for ideer og man må levere et utkast snart. Hele poenget er at jeg må ut å intrervjue folk osv. i reportasjen. Bor midt mellom Asker og Drammen ( Røyken ). Noen som har noen ideer til hva jeg kan skrive om? -Kent
auto82 Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 hehe.. IDE stopp? e d ikkje bare å lage seg en brainstorming om hva som kan være aktuelle temaer? les litt i lokal avisen og plukk ut noe som en kan stille spørsmål om?
BeyondDeath Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 hehe.. IDE stopp? e d ikkje bare å lage seg en brainstorming om hva som kan være aktuelle temaer? les litt i lokal avisen og plukk ut noe som en kan stille spørsmål om? I know, IDE stopp til de grader. Har prøvd det også, men alt jeg har kommet opp med er allerede valgt av de andre i klassen. Har sitti å grubla i noen dager:P
auto82 Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 ja noe dritt når sånnt skjer.. ta for deg treningsvaner blant folket, kosthol og sånnt kjedelige greier. uvaner lærerene har. e vel bare å lage til noe så læreren er happy:)
BeyondDeath Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 Hehe ja:P hadde det vært så enkelt så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå