Nettulf Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Hei. Er det bare hos meg, eller har andre også problemer med å åpne sider her inne? Ser ut som om det er på alle sider, og fra to forskjellige maskiner jeg prøver å komme inn. Får opp meldingen: "Kan ikke åpne internett-området http......... Operasjonen ble avbrutt." Så forsvinner siden, og jeg må prøve å oppdatere mange ganger før jeg endelig får til å vise siden. Det samme skjer når jeg prøver å svare på innlegg. Utrolig slitsomt, er det noen løsning på dette? Nettulf
Garanti Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Dette skjedde med meg natt til i dag (i går), synes å huske at det gikk over når jeg startet firefox på nytt, men jeg husker ikke helt..
Xues Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 har skjedd med meg og i noen dager nå, er det noe vi kan gjøre for å bedre dette ?
Ueland Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Bare å rapportere her når det skjer. Det kan ha vært relatert til at vi har vært på en reserveserver en stund nå, men vi har gått vekk fra den nå i dag.
Nettulf Skrevet 10. november 2008 Forfatter Skrevet 10. november 2008 Hadde problemer tidligere i dag, men nå fungerer det jo fint her igjen! Nettulf
Xues Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Hadde problemer tidligere i dag, men nå fungerer det jo fint her igjen! Nettulf Jeg har fortsatt samme problemer idag... gjelder spesielt amobil forum.
Anbefalte innlegg