Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slim i øynene =/


Pigeon

Anbefalte innlegg

Jeg har store plager med slim i øynene. Om morgenen er det kjukke slimtråder bak det nedre underlokk, og jeg vil ikke ta på øyet med fingeren fordi jeg har hørt at da er det større sjanse for å få en infeksjon. Så for å få ut slimet må jeg vaske ansiktet med masse vann og gni øynene helt til alt er ute. Men så etter en stund ar jeg nesten like mye slim i øynene. Jeg kan ikke bruke linser lenger fordi slimet klistrer seg til linsene og da blir jeg irritert og tør i øynene.

Briller passer ikke helt til jobben min og jeg syns det er ekkelt å bruke, selv om jeg må bruke briller nå.

Jeg hadde noe lignende for mange år siden og da fikk jeg noen dråper (ikke saltvann) tilå dryppe i øynene i 2 uker og da ble alt fint igjen.

Så jeg dro til en øyenlege, men han sa at jeg bare er tørr og at jeg bare trenger å dryppe saltvann i øynene når jeg blir tørr. Og at jeg ikke burde bruke linser for de tørker ut øynene mer. Men jeg er ikke tørr når jeg ikke har slim på linsene. Og jeg har like mye slim når jeg bruker briller...

 

Jeg tror jeg har en infeksjon fordi slimet er gul/grønt og det irriterer øynene...Noen som har noen råd??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...