Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din fetish?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gutten_pa_19

Har en veldig stor greie for "solo" jeg da.

Altså det å se jenter holde på for seg selv uten at andre parter er innvolverte. Spesielt når fingrene er inne i kjeden :blush: Gjærne 2-3 fingrer.

 

Blir vel ikke betegnet som en fetish men.

Lenke til kommentar
Gjest milf-dude

Har forskjellige fetisher, jeg liker jenter som squirter, og har lyst å bli sprutet i ansiktet.

 

Jeg er voldsomt glade i naturlige pupper, store eller små, og kan seriøst suge på en pupp i timesvis vist jeg får muligheten.

 

Jeg tenner noe voldsomt på tanken å rimming, enten blir rimma eller rimme ei jente.

 

Tenner også noe helt sykt på milfs, moden 30-åring og opp til 45 ca. Men egentlig kan dama være 50 om så, så lenge hun er hot.

Lenke til kommentar
Gjest vernepliktig

Har desverre ikke fått prøvd alle fetisjene mine, men har veldig lyst til å møte en som jeg kan dele fetisjene mine med.

 

Latex er sinnsykt hot, selv om jeg er gutt har jeg jævelig lyst til å prøve latex klær laget for jenter. Og høye hæler, det å se noen gå/stå i sånne ballet sko. Dette må selvfølgelig blandes med bondage og D/s.

Når det kommer til bondage bør det helst være lenker, sånne gammeldagse. Forskjellige bondage innretninger hadde vært fett å prøve.

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg tenner på jenter med en del sort sminke rundt øynene og langt mørkt hår. Kan vel kanskje kalle det en slags emo fetish eller hva, men det er kun håret og sminka rundt øynene som tenner meg, med en gang det blir for mye så forsvinner tenningen helt.

 

Noe ala dette:

 

l_f19ff405d60dfc9e938f5fef22b7ebef.jpg

 

 

Ellers enn det tenner eg veldig på korte skjørt som dette:

 

524049.jpg

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...