Oxygen 07-12 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Man stiller seg inntil en vegg så kan man hoppe og lagre, og slik fortsette til man er langt oppe. Jeg satt og trykket i vei til jeg var nesten oppe, så plutselig fikk jeg det ikke til, og jeg registrerte heller ikke hva jeg trykket på slik at når jeg skulle ta det fra begynnelsen så fikk jeg ikke til å klatre slik med saving i det hele tatt.
Patrick de Maar Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Klatring med saving betegnes som "exploit" eller "juks". Ikke gjør det. Å spille med save er helt greit, men å drive og hoppe oppover uten å faktisk gjøre kz er kjedelig, og hva er da vitsen?
Oxygen 07-12 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Skrevet 6. november 2008 Jeg fant ut av det etter å ha tenkt litt over det. Neida, det var faktisk ett brett hvordan man har kommet til mål så av og til er det "secrets" i slutten av brettet. For å komme videre måtte man gjøre dette. Nå skiftet serveren brett så jeg fikk ikke tatt secreten.
Exxia Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Klatring med saving betegnes som "exploit" eller "juks". Ikke gjør det. Å spille med save er helt greit, men å drive og hoppe oppover uten å faktisk gjøre kz er kjedelig, og hva er da vitsen? Er ikke exploit/juks det. Det er visse servere det er meningen at man skal klatre på. Tror de fleste mapsa heter "xc_<Navn>" Så skriver man " !save " for å lagre og " !load " for å loade. Det er ingen exploit, det er en mod
Patrick de Maar Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Reavenas: Jeg var ikke klar over at det fantes maps hvor dette var meningen å utnytte, men på vanlige kz-maps skal dette ikke brukes slik trådstarter viser til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå