VikinGz Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Noen som vet hvordan det blir med ny world in conflict framover? (altså sovjet assault) Etter vi fikk vite at massive entertaiment mistet sin utgiver så lurer jeg på om det faktisk blir noe mer fra denne kanten?
qazy Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Har ikke så mye fornuftig å komme med. Men håper å se mer fra WiC serien! De tok RTS sjangeren et godt steg fram, noe sjangeren trenger.
RogueAlien Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Har selv spillt igjennom World in Conflict historien og ønsker gjærne en ekspansjon eller oppfølger. Har spillt en del multiplayer men det er lenge siden nå. Jeg er vel egentlig ikke så veldig god på det. Men singleplayer var bra.
Gjest Slettet+513 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 (endret) Skal ikke Sovjet Assault komme Q1 2009 da? World in Conflict: Soviet Assault * Sierra Entertainment * Massive Ent , Swordfish Studios * Real-Time Strategy * Release: Q1 2009 PS3/Xbox 360 Endret 5. november 2008 av Slettet+513
VikinGz Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Da regner jeg med patchen til pc slippes samme dagen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå