hihovda Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Hei ku990 eiere. Jeg har ett problem som du kanskje kan hjelpe meg med. Jeg trenger nettverkskode og landkode for å finne nettverk på telefonen min da jeg har fått problemer med den. uten disse kodene sliter jeg med å komme på nett. det er såre enkelt: gå inn på telefoninnstillinger, nettverk, prioriterte nettverk og gå så inn på tele2 eller netcom (hva enn som kommer opp). der kan du lese av to/tre koder som gjelder nettverk og land. ville satt veldig pris på hjelpen takk håkon
Lurifaksen Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 24202 er mnc+mcc til netcom. Tele2 bruker vel netcoms nett
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Hei ku990 eiere.Jeg har ett problem som du kanskje kan hjelpe meg med. Jeg trenger nettverkskode og landkode for å finne nettverk på telefonen min da jeg har fått problemer med den. uten disse kodene sliter jeg med å komme på nett. det er såre enkelt: gå inn på telefoninnstillinger, nettverk, prioriterte nettverk og gå så inn på tele2 eller netcom (hva enn som kommer opp). der kan du lese av to/tre koder som gjelder nettverk og land. ville satt veldig pris på hjelpen takk håkon 242-01 TelenorMobil 242-02 NetCom 242-03 MTU 242-04 Jernbaneverket (den får du garantert ikke inn) 242-05 Mobile Norway
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå