exposer1 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Hei. satte i går opp min htpc, installerte vista, driverne til floppydtv(i følge bruksanvisningen, MCE mode). Finner verken kanaler i DTV Viewer eller media center. har søkt i terrestrial mode + mce i dtvviewer, finner ingenting da heller. Noen forslag? Mangler jeg noe programvare? her er loggen fra FireDTV support tool: ------------------------------------------------------------------------------- Digital Everywhere Support Report: (1. 0. 8. 0) ------------------------------------------------------------------------------- Generated on (Y/M/d): 2008.11.05 FireDTV / FloppyDTV devices: ------------------------------------------------------------------------------- devices found: 1 Status for device 1 Model : FloppyDTV C/CI GUID : 0x00128726020023F5 HW Ver.: 01.26.02 FW Ver.: 2.4.0 Build 51440 Driver : 4.8.0 M Frontend Status: Frequency.: 500992 kHz, Sig.Str.: 0%, BER: 16160 Locked : NO No CAM Module inserted Windows System Information: ------------------------------------------------------------------------------- OS Path: C:\Windows OS Version: Microsoft Windows Vista, Service Pack 1 (Build: 6001) OHCI Controller: Manufacturer: VIA Description: VIA OHCI Compliant IEEE 1394 Host Controller MCE Plugin: ------------------------------------------------------------------------------- Plugin Version 2.0.0.0 Service started! FireDTV Transponder List: ------------------------------------------------------------------------------- Transponder List found: Cable FireDTV Tools: ------------------------------------------------------------------------------- No running FireDTV tools found
chirsso Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Jeg ville tatt tak i denne setningen og feilsøkt derfra. No CAM Module inserted
trettifire Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Jeg ville tatt tak i denne setningen og feilsøkt derfra. No CAM Module inserted Høres ut som riktig sted å starte ja...
vgdev Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Sorry for å svare på gammel tråd. Men har samme problem selv. Der jeg ikke har noen signalstyrke og ingen cam module. Du skal allikevel få inn nrk i kabelnettet siden den sendes ukryptert. Noen som kan hjelpe oss? mvh Vegard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå